top of page
Mesafeli Satış Sözleşmesi
Kullanım Koşulları
Mesafeli Satış Sözleşmesi
-
Üyelik bilgilerimi güncellemek istiyorum, ne yapmalıyım?Bilgi güncellemesi yapmak için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. Giriş yaptıktan sonra kullanıcı isminizin yanında bulunan ok işaretinden ‘Hesabım’ butonuna tıklayınız. Açılan ekranın sol tarafında bulunan ‘Üyelik İşlemleri’ kısmında ‘Üyelik Bilgilerim’ kısmına tıklayıp, açılan pencerede bilgilerinizi değiştirip güncelle butonuna basınız.
-
Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?Evet, üye olmadan sitemizde ziyaretçi olarak alışveriş yapabilirsiniz; fakat üyelerimize sunulan avantajlar, özel fırsatlar ve kapıda ödeme seçeneğinden yararlanabilmeniz için üye olmanız önerilir.
-
Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?Şifre değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. Giriş yaptıktan sonra kullanıcı isminizin yanında bulunan ok işaretinden `Hesabım` butonuna tıklayınız. Açılan ekranın sol tarafında bulunan `Üyelik İşlemleri` kısmında şifre değişikliğine tıklayıp, açılan pencerede mevcut şifrenizi ve yeni şifrenizi yazıp ‘Güncelle’ butonuna tıklayarak şifre değiştirme işlemini tamamlayınız.
-
Şifre mi unuttum, ne yapmalıyım?Şifrenizi unuttuğunuzda, sağ üst köşede giriş yaptığınız alana tıklayıp ekran üzerindeki `Şifremi Unuttum` bağlantısına tıklayınız. Açılan ekranda üye olurken kullanmış olduğunuz e-posta adresinizi yazıp `Gönder` butonuna basarak mevcut e-posta hesabınıza gelen mail ile şifrenizi değiştiriniz.
-
mysof.com.tr`ye nasıl üye olabilirim?Ücretsiz olarak kolayca üye olabilirsiniz. Üye Ol butonlarını kullanarak ve ilgili alanları eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
-
Adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapmalıyım?Adres değişikliği yapabilmek için sisteme kayıtlı e-postanız ve şifrenizle üye girişi yapınız. Giriş yaptıktan sonra kullanıcı isminizin yanında bulunan ok işaretinden ‘Hesabım’ butonuna tıklayınız. Açılan ekranın sol tarafında bulunan ‘Üyelik İşlemleri’ kısmında ‘Adres Listem’ kısmına tıklayıp, açılan pencerede mevcut adresinizi değiştirebilir, yeni adres eklemek için de pencerenin sağ üst köşesinde bulunan ‘Adres Ekle’ butonuna tıklayarak farklı bir adres tanımlayabilirsiniz.
-
Sipariş Verdikten Sonra Teslimat Adresimi Değiştirebilir miyim?Sipariş verdikten sonra teslimat adresinizin değiştirilmesi için, üyeyseniz profilinizde bulunan ` Siparişlerim ` menüsünden, üye değilseniz de size gelen mailden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Eğer siparişiniz kargoya verilmediyse "Hesabım" menüsünden yeni bir teslimat adresi oluşturabilir ve bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği takdirde ilgiliKargo Müşteri hizmetlerine ulaşarak gerekli yardımı alabilirsiniz
-
Siparişimi İptal Edebilir miyim?Siparişiniz onaylanıp kargoya verilmediyse siparişinizi profilinizden iptal edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği takdirde ise iade işlemi yapabilirsiniz. Siparişinizdeki ürünler için iade süresi 14 gündür. Bu sürede, sipariş içeriğindeki ürünleri iade edebilirsiniz. İade işlemleriniz için `Siparişlerim` bölümünden talep oluşturmanız gerekmektedir. Bu aşamada, iade için kargo firmasına teslim ettiğiniz ürünlerin kargo takip numarasını sisteme eklemeniz gerekmektedir.
-
Sipariş Verdikten Sonra Yeni Ürün Ekleyebilir miyim?Sipariş verip ödemeyi gerçekleştirdiğinizde siparişinize yeni ürün ekleyemezsiniz.
-
Nasıl Sipariş Verebilirim?Satın almak istediğiniz ürün/ürünleri sepetinize ekleyiniz. Sepetinizde bulunan ürünleri satın almak için sağ üst köşede yer alan `Sepetim ` bağlantısına tıklayabilir ve seçmiş olduğunuz ürünleri görebilirsiniz. Alt kısımda yer alan `Alışverişi tamamla butonuna tıklayarak adres ve ödeme bilgilerinizin isteneceği sayfaya yönlendirilirsiniz. Bilgilerinizi doğru bir şekilde girdikten sonra işleme devam edip alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Daha önceden sitemize üye olduysanız bilgileriniz otomatik olarak sisteme eklenecektir.
-
Siparişimi Nasıl Değiştirebilirim?Eğer alışverişi tamamlamadıysanız profilinizde bulunan `Sepetim ` sekmesine tıklayarak seçmiş olduğunuz ürünleri değiştirebilir sepetinize yeni ürün ekleyip çıkarabilirsiniz. Ödeme yaptığınız takdirde siparişinizde değişim yapamazsınız.
-
Siparişimi Nasıl Kontrol Edebilirim?Siparişlerinizi görmek için profilinizde bulunan ` Siparişlerim` sekmesine tıklayınız. Açılan ekranda tüm geçmiş ve güncel siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz. Detaylı incelemek için ilgili siparişe tıklayabilirsiniz.
-
Kargom ben adresimde yokken gelmiş ne yapmalıyım?Kargonuz sizi veya yakınınızı adresinizde bulamazsa başka bir gün tekrar dağıtıma çıkacaktır; fakat ikinci seferde de size ulaşılamazsa paketiniz kargo şirketinde beklemeye alınacaktır. Bu gibi durumlarda 0312 310 11 44 numaralı Müşteri Temsilcilerimize hafta içi 09:00 - 18:00, Cumartesi 09:00 - 18:00 saatleri arasında ulaşarak veya ARAS Kargo firmasını ayarak kargonuz ile alakalı ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
-
Kargo ücreti ne kadardır?İnternet sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücreti sadece 26.00 TL`dir. 100 TL ve üzerinde yapacağınız alışverişlerinizden ise Kargo Ücreti alınmamaktadır.
-
Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?İnternet sitemizden yapacağınız alışverişler sizlere ARAS Kargo güvencesiyle teslim edilmektedir.
-
Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?Kargonuzun teslim edilmemesi durumunda `Sipariş Takibi` ekranında bulunan `Kargo Takip` linkine tıklayarak kargonuzun durumunu görebilir veya 0312 310 11 44 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.
-
Kargom ne zaman ulaşır?Kargonuz, biz kargoya verdikten sonra ARAS kargo aracılığı ile 5 iş günü içerisinde adresinize teslim edilecektir.. Mobil bölgelere (Merkeze uzak ilçelere) teslimatlar ARAS kargonun belirlemiş olduğu günlerde tarafınıza ulaşmaktadır. Bu sebepten dolayı kargonuzun teslim sürecinin biraz daha uzun olabileceği dikkate alınmalıdır. Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firması çalışmadığı için teslimatlar tatilden sonraki ilk 2 iş gününde yapılacaktır.
-
Kargomu benden başkası teslim alabilir mi?Kargonuzu sizin dışınızda; alıcı olarak belirttiğiniz kişi kimlik ibrazı ile teslim alabilir. Paketinizin teslim edilmesi sırasında teslim alan kişiden imzası istenecektir.
-
Kargomu Nasıl Takip Edebilirim?Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra kargonuzun durumunu profilinizde bulunan `Siparişlerim` butonunda bulunan veya mailinize gelen kargo takip numaranız ile www.araskargo.com adresi üzerinden takip edebilirsiniz.
-
Resmi tatil günlerinde siparişim teslim edilir mi?Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firması çalışmadığı için teslimatlar tatilden sonraki ilk 2 iş gününde yapılacaktır.
-
Kapıda ödeme için ekstra bir ücret ödemem gerekiyor mu?Sitemizden kapıda ödeme seçeneği ile yapacağınız alışverişlerde kargo ücretine ek olarak 10.95 TL kapıda ödeme hizmet bedeli yansıtılacaktır. Kapıda ödeme seçeneği ile sipariş verebilmeniz için üyelik hesabı oluşturmanız gerekmektedir.
-
Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz?Satın almış olduğunuz ürünler şuan için sadece Türkiye sınırları içerisinde ARAS Kargo güvencesiyle teslim edilmektedir.
-
İnternet Sitenizden Kartla Ödeme Yapmak Güvenli midir?Sitemizden yapacağınız alışverişlerde Kredi Kartı ve ATM kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve kesinlikle kayıtlı tutulmaz. Sitemizden güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için sitemiz üzerinden alınan bilgiler SSL olarak adlandırılan ve güvenli bilgi aktarımı sağlayan teknoloji ile taşınır.
-
Nasıl Ödeme Yapabilirim?Alışverişinizi tamamladığınızda ödemelerinizi Kredi Kartları, Banka Kartları veya Kapıda Ödeme seçeneği ile gerçekleştirebilirsiniz.
-
Ödeme Ekranında Hata Alıyorum, Ne Yapmalıyım?* Kartınızın internet alışverişlerine açık olduğunu kontrol etmelisiniz, * Kart ile ilgili istenen bilgileri doğru girdiğinizden emin olmalısınız, * Kartınızın limitinin yeterli olduğundan emin olmalısınız, * Kartınızın kullanıma açık olduğundan emin olmalısınız, Bu durumlar dışında hata almaya devam ediyorsanız; 0312 310 11 446 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak veya aldığınız hatayla alakalı bankanızla görüşme yaparak konu ile ilgili destek alabilirsiniz.
-
Hangi Bankanın Kredi Kartları ile Ödeme Yapabilirim?Sitemizden yapacağınız alışverişleri tüm bankaların kredi kartlarından tek çekim, QNB Finansbank Kredi Kartlarından ise 6 aya kadar taksit imkânları ile gerçekleştirebilirsiniz.
-
Sitede Bulunan Ürünlerin Fiyatlarına KDV Dahil midir?Sitede bulunan tüm ürünlerin fiyatlarına KDV dahildir.
-
İptal edilen siparişlerimi tekrar aktif edebilir miyim?İptal edilen siparişlerinizin aktif edilmesi mümkün olmadığından beğendiğiniz ürünler için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
-
e-Arşiv faturamı kaybettim, ne yapmalıyım?Faturanızı kaybetmeniz durumunda +90 (312) 260 06 25 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ya da mysof@sofgrup.com adresine e-mail göndererek faturanızı tekrar talep edebilirsiniz. Talebi alınan fatura istekleri belirtmiş olduğunuz mail adresinize en kısa sürede ulaştırılacaktır
-
İade edilen ürünlerin geri ödemesi ne zaman yapılır?Kargoya teslim ettiğiniz ürünler depomuza ulaştığında ürünlerin iade şartlarına uygunluğu incelenir. Ürünlerin bu şartlara uygun olması durumunda, iade tutarı 3 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacak ve bilgisi tarafınıza mail olarak ulaştırılacaktır. İade tutarının hesabınızda gözükme süresi banka prosedürleri gereği 7 – 15 iş gününü bulabilmektedir. İade ettiğiniz ürün/ürünlerin geri ödemesi siparişte kullandığınız ödeme metodu kullanılarak iade edilir. İade işlemleri sırasında herhangi bir sorun yaşarsanız; info@tampap.com adresine mail gönderebilir veya 0312 310 11 44 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.
-
Online alışverişimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?Satın almış olduğunuz ürünlerde değişim işlemlerinde ürününüz firmamıza ulaştıktan sonra ücreti hesabınıza bakiye olarak yüklenir, mevcut bakiyeniz ile sayfamızdan yeniden alışveriş yapabilirsiniz.
-
Online alışverişimdeki ürünleri iade edebilir miyim?Almış olduğunuz ürünleri; orijinal ambalaj veya kutusunda, etiketli ve kullanılmamış olarak sitemiz üzerinden iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünlerle birlikte e-Arşiv Faturanızın da gönderilmesi gerekmektedir. Faturası gönderilmeyen ürünlerin iade işlemleri kabul edilmemektedir.
-
Online alışverişimdeki ürünleri kaç gün içerisinde iade edebilirim?Ürünleri, size ulaştığı günü takiben yasal süre olan 14 Gün gün içerisinde iade edebilirsiniz.
-
İade işlemleri için ürünleri hangi kargo şirketi ile göndereceğim?İade işlemlerinde, ürün/ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması ARAS Kargo ile ARAS zarfı içerisinde veya orijinal kutusunda ücretsiz gönderebilirsiniz. ARAS Kargo dışındaki kargo firmaları ile yapılan gönderilerin kargo ücreti müşterilerimize aittir.
-
Online alışverişimdeki ürünleri iptal edebilir miyim?Siparişiniz `Hazırlık Aşamasında` ya da `Kargoya Verildi `durumunda değilse iptal işlemlerinizi Müşteri Hizmetlerimizi arayarak veya mysof@sofgrup.com adresine e-mail göndererek gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizin durumunu `Hesabım `sekmesindeki `Siparişlerim` penceresinden kontrol edebilirsiniz
-
İade edilecek ürünleri hangi adrese göndermeliyim?Ürünlerinizi ARAS kargo XXXXX iade kodu ile Sof Grup İthalat İhracat E Ticaret LTD ŞTİ. Cevizlidere Cad. No:90/A Balgat-Çankaya-ANKARA adresine gönderebilirsiniz.
bottom of page